تعرفه حمل بار بین المللی

تعرفه حمل بار بین المللی : اگر بسته‌های بین‌المللی را ارسال می‌کنید، موارد خاصی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این عوامل می توانند بر قیمت تحویل محموله شما تأثیر بگذارند.

علاوه بر این، دریافت قیمت تحویل از یک ماشین حساب حمل و نقل به همان اندازه مهم است. وقتی می توانید به راحتی قیمت های حمل و نقل را برای انتخاب عاقلانه مقایسه کنید، نمی خواهید یک سرویس گران قیمت را انتخاب کنید.

این مقاله به شما کمک می کند که چگونه از یک ماشین حساب حمل و نقل بین المللی برای تخمین هزینه تحویل استفاده کنید. علاوه بر این، در مورد عواملی که می تواند بر قیمت حمل و نقل شما تأثیر بگذارد، یاد خواهید گرفت. بنابراین، بیایید درست شیرجه بزنیم!

چه عواملی بر هزینه تحویل برای حمل و نقل بین المللی تأثیر می گذارد؟

اگر بسته‌ها را به صورت محلی و بین‌المللی ارسال کرده‌اید، ممکن است متوجه شده باشید که ارسال بین‌المللی به تلاش بسیار بیشتری نیاز دارد. این ممکن است به این دلیل باشد که عوامل بیشتری در روند حمل و نقل دخیل هستند. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال بسته های بین المللی در اینجا.

محموله های بین المللی علاوه بر وزن، ابعاد، فاصله حمل و نقل و زمان تحویل، شامل هزینه های وظیفه نیز می شود. این هزینه ها بر اساس کشور متفاوت است و همراه با سایر متغیرها، بر قیمت حمل و نقل تأثیر می گذارد. درباره هزینه ارسال بین المللی در اینجا بیشتر بدانید.

استفاده از ماشین حساب حمل و نقل بین المللی برای دریافت هزینه های حمل و نقل
با استفاده از ماشین حساب حمل و نقل بین المللی، می توانید بهترین قیمت های تحویل را برای حمل و نقل خود دریافت کنید. این فرآیند آسان است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند مقدار را در ماشین حساب وارد کنید. این موارد شامل وزن، مبدا و مقصد حمل و نقل به همراه کد پستی و ابعاد بسته شما می شود.

علاوه بر این، می‌توانید انتخاب کنید که آیا اسناد، بسته‌ها، پالت‌ها یا کانتینرها را ارسال می‌کنید. برای آسان‌تر کردن این کار، ماشین‌حساب حمل و نقل Cool Parcel’s نوع حمل و نقل را نیز شامل می‌شود. بنابراین، بسته به ابعاد بسته خود، می توانید از یک بسته کوچک، یک جعبه کوچک یا یک جعبه متحرک انتخاب کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات، روی «قیمت خود را بیابید» کلیک کنید تا بهترین قیمت تحویل را دریافت کنید.

مقایسه قیمت های تحویل در زیر ارائه شده است تا به شما ایده بهتری از نرخ های ارائه شده توسط شرکت های مختلف ارائه دهد. به عنوان مثال، ما یک بسته 5 پوندی با ابعاد 13 × 9 × 2 اینچ را در نظر خواهیم گرفت که از نیویورک به مالزی ارسال شده است.

USPS
USPS نرخ های مقرون به صرفه ای را برای حمل و نقل بین المللی ارائه می دهد. انتخاب ایمیل اولویت دار USPS حدود 70 دلار با زمان تحویل شش تا ده روز کاری برای شما هزینه خواهد داشت. در مقابل، Priority Mail Express قیمت را با احتساب هزینه پست به 90 دلار افزایش خواهد داد. برای یافتن بهترین قیمت تحویل، از ماشین حساب حمل و نقل استفاده کنید.

یو پی اس
با UPS Worldwide Expedited، نرخ حمل و نقل 70 دلار با زمان تحویل 5 روزه خواهد بود. با این حال، اگر Worldwide Saver را انتخاب کنید، قیمت با تحویل در سه روز به حدود 80 دلار افزایش می یابد. برای یافتن بهترین قیمت تحویل، از ماشین حساب حمل و نقل بین المللی استفاده کنید.

DHL
شما می توانید کالاهای خود را در عرض یک هفته از طریق DHL Worldwide با تقریباً 60 دلار تحویل بگیرید. برای دریافت ایده در مورد قیمت حمل و نقل، از ماشین حساب حمل و نقل بین المللی استفاده کنید.

فدرال اکسپرس
انتخاب FedEx International Economy تقریباً 90 دلار با زمان تحویل پنج روزه برای شما هزینه خواهد داشت. اگر می خواهید بسته خود را فوری ارسال کنید، اولویت بین المللی را انتخاب کنید، که قیمت را به حدود 100 دلار افزایش می دهد. از ماشین حساب حمل و نقل بین المللی برای دریافت ایده از قیمت حمل و نقل استفاده کنید.

حمل و نقل بین المللی را کارآمدتر کنید

ما ابزار کمک استعلام حمل و نقل بین المللی بارکس را ایجاد کردیم تا به کارآمدتر و دقیق تر کردن فرآیند حمل و نقل بین المللی شما کمک کند. ویژگی های کلیدی عبارتند از: دسترسی فوری به اطلاعات مهم حمل و نقل، امکان ذخیره و استفاده مجدد از کدهای سیستم هماهنگ، و عوارض و مالیات های تخمینی برای ارسال های تکراری.

زمان حمل و نقل بین المللی

هنگامی که بسته ای را به خارج از کشور ارسال می کنید، مهم است که در نظر داشته باشید که دوست دارید چقدر سریع به دستتان برسد. زمان حمل و نقل بین المللی بسته به مسافتی که بسته شما برای سفر نیاز دارد متفاوت است، بنابراین اگر مقصدی طولانی است، مطمئن شوید که زمان کافی برای ارسال دارید. اگر به یک کشور همسایه، به عنوان مثال، ایالات متحده آمریکا به کانادا، به صورت بین‌المللی ارسال می‌کنید، تحویل می‌تواند به سرعت روز کاری بعد انجام شود.

مقاصد اصلی مانند اروپا به خوبی با پیوندهای حمل و نقل وسیعی متصل هستند، بنابراین می توانید انتظار زمان حمل و نقل سریع را در مقایسه با حمل و نقل به مناطق دورافتاده جهان داشته باشید. با استفاده از ماشین حساب حمل و نقل ما، می توانید زمان های حمل و نقل را مقایسه کنید و از بین طیف وسیعی از خدمات حمل و نقل بین المللی تحویل سریع و اقتصادی انتخاب کنید.

نتیجه
حامل های ذکر شده در این مقاله تجربیات حمل و نقل عالی را برای مردم در سراسر جهان فراهم می کنند. بنابراین، اگر بسته‌ای را به صورت بین‌المللی ارسال می‌کنید، اینها گزینه‌ای فوق‌العاده خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *