بهترین نوع حمل و نقل در تجارت

در رابطه با حمل و نقل محصولات و اموال، انتخاب های مختلفی وجود دارد، چه برای افراد و چه برای هر شرکت تجاری. بسته به محصولاتی که ارسال می شوند، حمل و نقل توسط قوانین و سیاست ها کنترل می شود. افراد و گروه ها باید گزینه های جایگزین خود را بسنجید و هزینه های نگران کننده را بررسی کنند تا تصمیم بگیرند که کدام نوع حمل و نقل برای آنها مناسب است.

هر وسیله ای از حمل و نقل مزایا و معایب خود را دارد. با تکیه بر ابعاد و نیازهای شرکت تجاری خود (اگر کارآفرین هستید) یا ماهیت نیازهای حمل و نقل خود (در صورتی که فردی هستید)، گزینه های مختلفی برای انتخاب دارید.

انواع حمل و نقل

چه در حال نقل مکان به یک محله جدید در کلانشهر دیگری باشید یا کل خانواده خود را به خارج از کشور منتقل کنید، شما فروشنده ای هستید که یک شرکت تجاری کوچک را در eBay اداره می کنید یا در حال خرید یک پیانوی گرند دست دوم از فروشنده ای از هر ایالت دیگر هستید. سبک های مختلفی از گزینه های تحویل موجود است و انواع اولیه آن عبارتند از:

تحویل جهانی
تحویل بسته (تحویل بسته کوچک)
تحویل با قایق / حمل و نقل دریایی
ارائه دهنده کامیون / تریلر
حمل و نقل
حمل و نقل پالت
حمل و نقل کالاهای شکننده
حمل و نقل کامل کامیون یا FTL
کمتر از تحویل کامیون یا LTL
حمل و نقل سریع

همه این حالت ها بسیار حیاتی هستند و نقش بزرگی در بسیاری از صنایع ایفا می کنند. اما، از نظر هزینه، کالاهای حمل شده، فاصله حمل و نقل و غیره، تغییرات زیادی وجود دارد. حتی از آنجایی که برخی از حالت ها ممکن است گزینه مناسبی برای یک کسب و کار باشند، ممکن است برای هر کسب و کاری بیهوده باشد.

عناصری که بر قیمت حمل و نقل تأثیر دارند

در زیر برخی از عناصری که در راه تأثیرگذاری بر قیمت حمل و نقل کالا وجود دارد آورده شده است:

وزن محموله
تراکم محموله
فاصله بین عرضه و مقصد
طبقه بندی بار
حالت حمل و نقل
هزینه بنزین
نرخ های تعرفه و نرخ های توافقی

در هنگام انتخاب نوع حمل و نقل حداکثر عملی و پرهزینه، عواملی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از ابعاد، وزن، تعداد محموله های شما، مسافت، ماهیت حمل و نقل و فوریت در تحویل اشیا. فرستنده‌های معمولی می‌توانند در مورد تخفیف‌ها و معافیت‌ها مذاکره کنند و یک رابطه تجاری عالی با آژانس‌های حمل و نقل برای تجمیع محموله‌ها ایجاد کنند. این به آنها اجازه می دهد تا هزینه های نوسان را یکنواخت کنند و هزینه های تهاجمی را به مشتریان خود ارائه دهند.

اگر محموله شما مسافت طولانی را طی کند یا به u . s.، خطر خوبی وجود دارد که برای رسیدن از نقطه A به B به چندین روش حمل و نقل متمایز نیاز دارد. اگر از گزینه های جایگزین خود مطمئن نیستید، صحبت با یک متخصص حمل و نقل می تواند شما را روشن کند. که به شما کمک می کند تعیین کنید که کدام روش حمل و نقل را انتخاب کنید، می توانید هزینه های فوری برای همه گزینه های فهرست شده در بالا در پلت فرم شرکت حمل و نقل دریافت کنید. وقتی کارمزدها را مقایسه کردید و بررسی های لازم را انجام دادید، دانش بالاتری خواهید داشت و این ممکن است به شما کمک کند جایگزینی را که مطابق با خواسته ها و محدوده قیمت شما باشد به خطر بیاندازید. تصمیم گیری در مورد نحوه حمل و نقل مناسب می تواند پول، زمان، کاهش خسارت در حمل و نقل شما، کاهش خطاها و کارایی رشد را خریداری کند.

اگر می‌خواهید یک شرکت حمل و نقل پیدا کنید که بتواند تمام خواسته‌های شما و بیشتر را برآورده کند، شریک ما شرکت تجاری شما است. Export2gulf تلاش می کند تا از انتظارات شما فراتر رود و اقلام شما را در بهترین شرایط همزمان با رساندن به موقع به محل تعطیلات خود عرضه کند.

کار با حمل و نقل

ساده ترین تعریف از یک فورواردر تعریف “نماینده مسافرتی برای حمل و نقل” است. حمل و نقل بین المللی، نمایندگانی هستند که محموله را به مقاصد خارجی حمل می کنند. این نمایندگی ها باید با قوانین و مقررات واردات کشورهای خارجی، مقررات صادرات ایالات متحده، روش های مختلف حمل و نقل و مدارک لازم آشنا باشند. حمل و نقل بار توسط انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) برای رسیدگی به حمل و نقل هوایی و توسط کمیسیون دریایی فدرال برای رسیدگی به حمل و نقل دریایی مجوز دریافت می کنند.

فورواردرها ممکن است بتوانند با مشاوره در مورد هزینه‌های حمل‌ونقل، هزینه‌های بندری، هزینه‌های کنسولی، هزینه‌های اسناد ویژه، هزینه‌های بیمه و هزینه‌های حمل و نقل خود به صادرکنندگان در تهیه مظنه قیمت کمک کنند. آنها ممکن است روش های بسته بندی را توصیه کنند که از کالا در طول حمل و نقل محافظت می کند یا می توانند ترتیبی دهند که کالا در بندر بسته بندی شود یا در کانتینرها قرار داده شود. حمل و نقل کالا همچنین ممکن است فضای لازم را در یک کشتی، هواپیما، قطار یا کامیون رزرو کند. هزینه خدمات آنها عاملی است که باید در قیمتی که از مشتری دریافت می شود لحاظ شود.

پس از آماده شدن کالا برای حمل و نقل، حمل و نقل باید تمام اسناد حمل و نقل صادراتی را بررسی کنند تا مطمئن شوند که همه چیز مرتب است. این بررسی با شرایط پرداخت اعتبار اسنادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. حمل و نقل کالا همچنین ممکن است بارنامه و هر گونه اسناد مورد نیاز خاص، از جمله بایگانی الکترونیکی در سیستم صادرات خودکار (AES) را تهیه کنند. حمل و نقل ها همچنین می توانند اسناد را به فروشنده، خریدار یا بانک پرداخت کننده هدایت کنند. حمل و نقل کالا همچنین می تواند با کارگزاران گمرکی در خارج از کشور هماهنگی کند تا اطمینان حاصل شود که کالا با اسناد و مقررات واردات خارجی مطابقت دارد.

کارگزار گمرکی فردی یا شرکتی است که مجوز انجام معاملات گمرکی از طرف دیگران را دارد. تجارت گمرکی محدود به آن دسته از فعالیت‌هایی است که شامل معاملات مربوط به ورود و قابل پذیرش بودن کالا می‌شود. طبقه بندی و ارزش گذاری آن؛ پرداخت عوارض، مالیات یا سایر هزینه های ارزیابی یا جمع آوری شده؛ و بازپرداخت، تخفیف یا بازپرداخت آن هزینه ها.

ما را در آپارات دنبال کنید

در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام  با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *